Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kage bagning <3

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Shiku




Antal indlæg : 135
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Danmark, fyn

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyTirs Dec 15, 2009 1:30 am

Efter endelig at have fundet den rette opskrift, er Han klar til at begynde bagningen, dog mangler han stadig at finde de ting han skal bruge. Han render glad rundt i køkkenet og finder alle de forskellige ting han skal bruge. Han læser stille opskriften op for sig selv. ”wauw der skal mange ting til” siger han og smiler. Han begynder at finde de sidste ting, men han kan ikke finde det allervigtigste, ”IIIH hvor er æggene” hviner han, mens han gennemsøger køleskabet en gang til, men giver op. Han sætter ned på en stol og sætter sig til at tænke over, hvor de kunne være.
Tilbage til toppen Go down
http://soulfighters-jaemin.forumotion.com/forum.htm
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyTirs Dec 15, 2009 9:17 am

Sabrina ser mod den forvirrede dreng, som ser ud til at have problemer. "Æggene? Åh... undskyld. De er her." Hun skubber æggebakken hen over bordet mod drengen, uden at tage blikket fra sin egen opskrift. Hun virker grav-alvorlig. Hendes krøllede, brune hår har hun brundet op og væk fra ansigtet med et tørklæde. Hun er meget lav af sin alder, men uniformen hun har på under forklædet, siger at hun er fra teenage årgangen.
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 14/12/09

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyOns Dec 16, 2009 12:21 am

En ung mand kommer ind, bærende på mange farverige kogeboger. Han er iført et lyserødt forklæde. Han ligger tingene på lærebordet, og en masse muffin forme falder på gulvet. Han tager sig smilende til håret "haha sikke klodset jeg er i dag" Hans smittende smil når de to elever, og de kan se hvordan hans hvide tænder glimter.
Tilbage til toppen Go down
Shiku




Antal indlæg : 135
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Danmark, fyn

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyOns Dec 16, 2009 9:48 pm

"Oh takker mange gange" Han smiler, han er glad for at han endelig kan komme i gang med sin kage. Han fik hurtigt øje på deres lære, Timothy Lovecraft, Han fniser en lille smule idet deres lærer væltede nogle muffin forme på gulvet, han smiler, og hans smil ser ud til at smitte af på Han. Han er rigtig glad for deres lære, han virker altid så glad, og så er han jo også bare en sand mester til at bage kager. Han elsker også at bage kager, fordi man kan lave så meget ved dem, gøre dem så fine, ved at hælde glimmerstas, glasur og alverdens andre ting og sager. "Godmorgen hr. Lovecraft" siger Han og kigger opskriften igennem endnu en gang, for at være helt sikker på at han har husket det hele. Bagefter går han hen til sit skab, og henter sit lyserøde og blå forklæde med en masse flotte blonder rundt i kanten, man kan altid kende Hans skabe, de er alle tilsat med en masse stickers, billeder og huskesedler. Han går tilbage til sit bord, sætter hans lange babyblå hår op i en stor knold, og starter på sin kage.
Tilbage til toppen Go down
http://soulfighters-jaemin.forumotion.com/forum.htm
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyOns Dec 16, 2009 9:53 pm

Sabrina ser mod Timo. Hun nikker respektfuldt til manden og sender ham et lille, høfligt smil. Hun skubber sine briller længere op på næsen. Hendes håndklæde er helt hvidt og nyvasket, og uden den mindste smule blonder eller lignende. Hun vender blikket tilbage mod sin dej, som hun koncentreret og lidt smilende arbejder på. Hendes tanker kredser om et muntert emne, mens hun fortsætter. Hun mumler nogle få ord, inden hun hælder et par deciliter mælk ned i skålen og begynder at røre i det med et piskeris. Langsomt. Hun passer godt på ikke at spilde. Hun har ikke bagt så mange gange før, hvilket godt kan ses. Hun er først ved at lære det, men hendes fjedrende skridt tyder på at hun godt kan lide det.
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 37
Tilmeldt : 14/12/09

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyTors Dec 17, 2009 12:52 am

Timo ser på sine to elever, de er sådan nogle dejlige unger, så forskellige. Den ene virker så udadvendt, hvor imod den anden lidt indadvendt. Han smiler til dem. "Jeg har faktisk taget nogle opskrifter med, det er til vanillie muffins, med en dejlig cremet midte, af den skønneste jordbær kompot. Opskriften er lidt indviklet, men jeg føler at i nu er på et plan hvor i burde turde give jer i kast med sådan en opgave" Han smiler bredt til dem. Han blinker engang til dem og tilføjer, imens han laver et lille elegangt hop op på bordet "Jeg har klistermærker med weeee, og de er det sidste nye hit, spiselige klistermærker med lyserøde ponyer på" Han griner til dem, og viser stolt sit nye indkøb frem......
Tilbage til toppen Go down
Shiku




Antal indlæg : 135
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 32
Geografisk sted : Danmark, fyn

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyTors Dec 17, 2009 2:56 pm

Han kigger over på deres lære. Han får næsten helt julelys i øjnene af glæde, over de fine klistermærker han har med. "UUh det lyder som en spændene opgave, den tør jeg godt gi mig i kast med" griner han og stiller sig som frihedsgudinden, med en kogebog i den ene hånd og en grydeske i den anden.
Tilbage til toppen Go down
http://soulfighters-jaemin.forumotion.com/forum.htm
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyTors Dec 17, 2009 8:18 pm

Sabrina ser mod drengen og hans frihedsgudinde posering. Hun smiler lidt og ryster på hovedet af ham, inden hun vender blikket mod deres lære igen. "Goddag, Mr. Lovecraft... Jeg vil glæde mig til at få lov at gå igang med de muffins." Kommenterer hun, høfligt. Hun dukker hovedet i respekt for ham, og mærker en lille, rar fornemmelse i brystet ved tanken om at bage de muffins.
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 EmptyLør Dec 19, 2009 7:27 pm

Shiki åbner døren til madlavnings lokalet. Hun har endelig fundet en god opskrift på krydrede småkager, som hun vil prøve at lave. Efter hun havde lukket døren, opdager hun den lille gruppe mennesker. Først stirre hun lidt på den frihedsgudinde poserende dreng, men vælger dog hurtigt at undlade at tænke over det. Hun nikker kort til Sabrina som en hilsen, og ser så på deres lærer. "Godeftermiddag sir Lovecraft. Tillader de at jeg benytter mig af et af køknerne?" siger hun, imens hun stille bevæger sig ned mod et ledigt køkken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kage bagning <3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kage bagning <3   Kage bagning <3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kage bagning <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Madlavnings klubben-
Gå til: