Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Et sted i kantinen.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyTors Dec 17, 2009 12:45 am

Azazel sad og så ud ad et af kantinens store vinduer. Han burde være til time, men han orkede virkelig ikke matematik lige nu. Desuden fik han ondt i hovedet af tal. Nogen ville måske mene at han var ret rebelsk af en 11årig at være, men for ham fald det ham ganske naturligt at gøre præcis hvad der passede ham NÅR det passede ham.
Han sad og tyggede lidt på en gulerod mens han overvejede hvad han skulle stille op i den fritime han lige havde foræret sig selv da han hørte hastige skridt.
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyTors Dec 17, 2009 9:57 pm

Shinsan kommer løbende ned af gangen, mod kantinen. "KAGE!" Han styrter ind af døren og hen mod kantinens disk. Han ser mod hylderne. På den ene står der en bakke nybagte småkager. "Ååårh.." Kommenterer han, med store lækkersultne øjne. På uniformen kan det ses, at han er på junior årgangen. "..hvor ser de gode ud!"
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyTors Dec 17, 2009 11:07 pm

Shartiro står i baggrunden og holder lidt øje med det hele. Normalt ville han ikke komme her, men der var så larmende på skolen og han kunne finde fred nu hvor alle var væk. Der var dog Azazal, men han larmede ikke.
Shartiro ser ud af vinduet, men farrer sammen da Shinsan kommer løbende i ind i kantinen. Han ser vredt på ham. "Forbanede larmende junior elever" mumler Shartiro lavt og vredt.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 1:48 pm

Azazel smilede ved Shisans begejstring over kagerne. Han kendte ham en smule da de var fra samme årgang. De havde aldrig talt sammen, men han virkede som en sjov fyr.
Ud af sin øjenkrog så han en af de ældre elever stå og betragte Shisan og ham selv. Den ældre dreng så ud til at være fustreret over Shisans højlydte begejstring.
Azazel rejste sig og gik hen mod disken og Shisan.
"Pjækker du også?"
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 4:31 pm

Shinsan ser mod Azazel. Han lyser op i et større smil. Nøøjh. Det er jo ham dér drengen med hornene! "Neeej, men jeg blev smidt ud af klassen." Svarer han. Han peger mod kagerne. "Og så vil jeg købe sådan én.. så jeg stiller mig som den første i køen!" Han springer op på disken og sætter sig dér. "Du pjækker altså? Hvorfor?" Spørger han. Hans lilla øjne hviler på drengens ansigt. "Fordi det er kedeligt at være i skole?"
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 4:41 pm

Shartiro knytter hånden en smule over Shinsans larmen.
"Du kommer til at vente et stykke tid" siger han koldt.
Han kunne melde dem for at pjække, men da han selv pjækkede ville der nok ikke komme noget godt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 4:56 pm

Azazel drejer hoved ved lyden af den store drengs stemme. "Jeg tror ikke han har noget imod at vente en smule" siger han mens han går hen til Shinsan. Han stemme er venlig, men kølig. "Står du ikke selv og venter på der bliver åbnet?" Han læner sig nonchalant op ad disken og studerer sine negle for en stund.
"Angående dit spørgsmål," siger han henvendt til Shinsan, "Så pjækker jeg ja. Igen. Jeg kan ikke uddstå matematik."
Han drejer hovedet mod den ældre elev der står et stykke væk. "Jeg går ud fra du også pjækkker?" siger han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:14 pm

Shartiro læner sig op af væggen, "Nej jeg er her for roen".
Han studere Azazel, "Nej jeg spiser ikke det mad I spiser" han slikker sig kort over læberne, "Ja jeg pjækker. Jeg gider ikke vores lærer. Han tænker kun politik".
Shartiro leger let med en lok af sit hår, "Du er altså ligeglad med om du bliver smidt ud fordi du pjækker? Matematik er jo et fag man bruger meget tid på her"
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:30 pm

Smilet er stadig klistret til Azazels læber. "Hvis du vil have ro, så foreslår jeg biblioteket." Han gaber og strækker sig. Man bliver sløv af bare at sidde og se ud på sneen. "Og hvad mener du med at du ikke spiser det samme som os? Er du helt urimeligt kræsen?" Han ligger hovedet på skrå mens han taler. Har den fyr ikke meget lange hjørnetænder? tænker han. Han ryster sig fri af tanken, det er sikkert ikke noget. Han fortsætter: "Før jeg startede her fik jeg en del hjemmeundervisning. Af al den undervisning var matematikken og den logik der følger med mit absoulute hadefag." Han tænker tilbage på hvor tit han var 'kommet til' at brænde sine lektier og hvor arrig hans huslærer var blevet. Det havde været så sjovt. "De kan ikke smide mig ud fordi jeg ikke gider have den samme undervisning for anden gang." Han griner smørret. "Men hvad med dig selv? Er samfundsfag ikke ret vigtigt på dit klassetrin? Du lader ikke selv til at frygte for at blive sat på porten."
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:31 pm

Shinsan ser fra den ene til den anden. "Åååårh, lad være med at være så sure!" Han hopper op og svinger sig lidt frem og tilbage i lamperne, inden han lader sig dumpe ned på gulvet igen og slår en flikflak. "Vi skal jo allesammen være her!" Han smiler stort. Står på hænder. Hans cremefarvede hår hænger ned mod gulvet og hans øjne vender sig mod Shartiro.
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:34 pm

"Jeg er da ikke sur." Azazels stemme er stadig kølig og smilet på hans læber er ikke just venligt. "Jeg forklarer mig blot overfor min ældre medstuderende her." Han slår hånden ud mod den ældre.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:38 pm

Shartiro trækker på skuldrene, "Der er ikke store vinduer hvor jeg kan se på sneen" han ser på dem emere roligt nu, "Nej jeg er ikke kræsen, men det er ikke noget som rager jer". Han tænker lidt over sit tonefald, "Samfundsfag er ikke noget der interessere mig. Jeg går her kun fordi det var min bedste vens ønske at jeg fik et ordenligt liv. Og det har jeg tænkt mig at gøre.. For hans skyld" Shartiros stemme er lidt blidere i det nu.
Han ser på Shinsan, "Jeg er ikke sur.. lige nu da, men du ville selv have det som jeg har det hvis du har oplevet det samme som mig". Men han smiler lidt over Azazel kalder ham medstuderene
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:48 pm

"Jeg er glad for at se at eleverne her på stedet kan enes på tværs af årgange og klasser, men jeg bryder mig ikke om at i skulker fra mine og de andres timer." Miu kommer frem for et hjørne hvor hun har stået i nogen tid nu. Hun går hen til Azazel og rækker ham nogle papirer. "Her, resultatet fra sidste test. Du klarede dig faktisk rigtig godt." Der efter gav hun ham nogle andre papirer. "Dine lektier til næste gang, får du dem væk får du en eftersidning." Der efter kikker hun på Shatiro og Shinsan. "Jeg vil ikke anmelde jer for pjæk, da i ligner nogle der godt kunne bruge en pause." hun kikker tilbage til Azazel. "Du får heller ikke fravær, selvom du er det. Tak dine gode resultater for det." Hun begynder at gå hen mod udgangen for at komme tilbage til klassen. "Åh ja, næste gang i skal skulke, så find et andet sted at gemme jer end kantinen. I var alt for lette at finde." siger hun imens hun vinker til dem, og forsvinder ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 5:49 pm

Shinsan smiler til dem. "Skal vi så ikke lave noget sjovt sammen, alle tre? Når vi nu ikke er sure!" Han hopper op og lander på fødderne igen. "Vi kunne... lege sneboldskamp?" Spørger han, med en munter mine. Han ser hurtigt fra den ene til den anden. Ivrig. Han ser mod Miu, da hun kommer, og rækker tunge efter hende da hun går. "Jeg gemmer mig altså ikke!"
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 6:03 pm

Azazel står lidt og kigger efter hans lærer der forsvinder ned af gangen. Hun havde helt ret, det var et forfærdeligt dumtsted at gemme sig, næste gang ville han vælge biblioteket, selvom han så måtte undvære de dejlige vinduer. Han ser på prøven hun gav ham og fnyser. Det er så dumt det her.
Han ser på Shinsan hvis store smil smitter og brder sig på hans egne læber. Et rigtigt smil.
"Er er frisk. Men jeg advarer jer. Jeg er vokset op i sne og med søskende der konstant prøvede at tæve mig i sneboldskamp." Det lader til han er ved at få rigtige venner her på stedet. Hans smil vokser yderligere.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyFre Dec 18, 2009 6:38 pm

Shartiro himler med øjnene over Miu, men ved at det er rigtigt det hun siger. Han ser på Shinsan og Azazel og nikker, "Tja hvorfor ikke" det overrasker ham at han siger ja til snebold kamp. Normalt ville han bare have sendt vedkommende et dræber blik og gået sin vej.
"Vi får se hvem der vinder" han smiler let, men gør ikke mine til at rette sig fra sin lænene position
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptySøn Dec 20, 2009 8:00 pm

Shinsan lyser op i et stort smil. "YES! KOM SÅ!" Han slår op mod luften og løber så mod døren. Han regner med, at de andre følger efter. Hvorfor skulle de ikke gøre det? Nu har de jo sagt ja. "Jeg vinder over jer! Helt 100% sikkert!" Tilføjer han.
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptySøn Dec 20, 2009 8:13 pm

Shartiro går efter Shinsan, "Bring it on!" han former en snebold lige så snart de er ude og kaster den mod Shinsan! Han laver hrutigt en ny og skyder igen.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyMan Dec 21, 2009 3:05 pm

Azazel griner og følger efter dem. Tænk at man kan få venner af at pjække tænker han.

((Skal vi fortsætte på græsplænerne?))
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyMan Dec 21, 2009 3:31 pm

//Ja det kan vi godt XD
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. EmptyMan Dec 21, 2009 8:38 pm

(( Fint med mig :3 ))
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Sponsoreret inhold





Et sted i kantinen. Empty
IndlægEmne: Sv: Et sted i kantinen.   Et sted i kantinen. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Et sted i kantinen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et helt andet sted

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Kantinen-
Gå til: