Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ensom..............

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: ensom..............   ensom.............. EmptyTors Dec 17, 2009 1:59 pm

Mano går roligt ind i klassen. har efter ladt teddy der hjemme for ik at de sku få fat på ham igen.
føglsen af at ikke sku holde om teddy er mærkelig og ligt ensomt eftersom han er van til at snakke med den.
han hænger tasken ved sit bor og går ligt stå med at kigge rundt i klassen.

"maybe onee-chan har ret. maybe jeg will få en friend"
eftersom han kun har været på skolen i en uge vil han ik opgive håbet helt.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptySøn Dec 20, 2009 4:09 am

Da tiden for næste klasse er ved at nærme sig, forlader Miu lærerværelset, for at gå ned til næste time. Hun skal have historie med en af teenagerklasserne. Da hun kommer ned til lokalet er der stadig lidt tid til at time skal starte, men hun går ind alligevel. Det skader ikke nogen at være der i god tid. Hun går ind i klassen og hilser på de par stykker der er der, hun under sig lidt over det lave antal, og kikker på sit ur. Der er stadig 10 min til timens begyndelse. *Uret nede på lærerværelset må være i stykker.* tænker hun, da hun lægger sine ting på kateteret. Siden hun er her i så god tid, vil hun lige tjekke op på den nye elev i klassen. Hun går ned til Mano, "Hej Mano. Hvordan går det?" Hilser hun med et lille vink da hun når ned til ham.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptySøn Dec 20, 2009 11:02 am

"ah ohayo...øhmm...its going fint ^^" han hilser pænt på læreren men ligt navøst.
"so hva skal we laern about idag?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptySøn Dec 20, 2009 4:15 pm

Miu smiler til ham og klapper ham på hovedet. "Ingen grund til at være nervøs. I skal starte på et nyt emne som den victoriansk tid." Sagde hun til ham smilende. "Den kjole jeg bærer idag er fra den victoriansk tid. Men det er de fleste af dem nu godt nok..." sagde hun med et skævt smil. "Er du sikker på at det går fint, du ser en anelse nervøs ud." sagde hun og klapper ham over håret igen.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptySøn Dec 20, 2009 7:21 pm

Mano kigger ligt ned "I lod Teddy stay der home idag"
kløre sig i nakken. "it sounds fun med timen today
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptySøn Dec 20, 2009 7:44 pm

Miu smilede til Mano og gik over til vinduet og kikkede ud. Det sneede atter udenfor, og der var flere elever der slåsede i sne. Hun vendte ryggen til ruden og lænte sig op af den. "Lod du teddy blive hjemme, fordi du var bange for at han blev mål for drilleririger igen?" spurte hun.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptyMan Dec 21, 2009 8:00 pm

han står med fingerne på boret som om han tegner med den.
Bliver flov over at hun ved hvorfor han ik tog Teddy med
"hai .___. but jeg må jo learn to være stor....I am 15 år gamle.....so...you know...."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptyMan Dec 21, 2009 8:04 pm

"At man elsker sin bamse betyder da ikke at man er stor." Miu smiler stadig til ham. "Se bare mig, jeg er meget ældre end dig, og jeg får stadig bamser af min mand. Jeg har endda en bamse til at hænge på min taske." siger hun og peger op på hendes taske der står på kateteret, og ganske rigtigt, der hænger en lille bamse på.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptyMan Dec 21, 2009 8:09 pm

Mano får øje på bamsen og laver store øjne "kawaii"
klapper glad i hænderne som hans søster plejer at gøre
"thats is relly cute o^w^o"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptyMan Dec 21, 2009 8:22 pm

"Ja syntes du ikke? Min datter gav mig den til min fødselsdag engang. Hun sad oppe hele natten for at lave den. Hun var så træt næste dag, men hun var bare så kær." Miu går hen og klapper Mano over håret igen, og giver ham lige et lille kram. "Du kan sagtens tage Teddy med i skole, bare kom til mig hvis han går i stykker, så skal jeg nok ordne ham, og dem der har ødelagt ham." Hun klapper ham over håret igen og går op til kateteret. "Og det ser ud til at jeg skal på elevjagt, for her er jo næsten igen." sagde hun, før hun gik ud døren til klassen med et gådefuldt smil og næsten lysende øjne.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. EmptyMan Dec 21, 2009 8:56 pm

roder sig ligt i håret hvor han blev klappet. mano syns altid det var en rar hed når folk klappe ham på håret eller rodet idet. han smillet ligt for sig selv og sætter sig klar til time.
"i morgen Teddy will come igen" munler han stolt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ensom.............. Empty
IndlægEmne: Sv: ensom..............   ensom.............. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
ensom..............
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Teenage klasseværelserne-
Gå til: