Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Postning af skema?

Go down 
+6
Azure
Lilly
Shiku
Amano
Kaneko
Anori
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Postning af skema? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Postning af skema?   Postning af skema? - Page 2 EmptyOns Dec 16, 2009 1:16 am

Gerne gerne! Det havde jeg slet ikke tænkt på ^^' Men gerne!
Tilbage til toppen Go down
Willow




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 16/12/09
Alder : 34

Postning af skema? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Postning af skema?   Postning af skema? - Page 2 EmptyOns Dec 16, 2009 3:18 am

Jeg overvejede, om det ikke ville være bedre, at områderne kun fik en tråd hver, hvor folk så bare måtte poste, når de befandt sig der. Lige nu virker det jo fint, at man bare starter en tråd, når man har lyst til at rp'e, men kan forestille mig, at der meget hurtigt vil være mange meget døde tråde, der bare står og fylder.
De rp's jeg har været med til en gang for længe siden havde en tråd for hvert lokale, område, gade og i denne tråd stod der så en beskrivelse af området. Herefter postede folk bare der i stedet for at starte en ny tråd næste gang de var aktive.
Blot et forslag, måske folk har bedre erfaringer med den nuværende form?
Selvfølgelig ville der være undtagelser. Feks skulle ens egen lejlighed have en tråd for sig selv.
Edit: Kom lige i tanke om noget mere XD
Følger tiden og årstiderne vores? Så hvis jeg skriver klokken et om natten den 16 december, er det så dette tidspunkt i vores rollespils verden? Eller kan vi selv bestemme tidspunktet og vejret? Hvis det ikke står nogen steder, kunne det være nice lige at skrive =D
Tilbage til toppen Go down
Kaneko
Admin
Kaneko


Antal indlæg : 150
Tilmeldt : 12/12/09
Alder : 30

Postning af skema? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Postning af skema?   Postning af skema? - Page 2 EmptyOns Dec 16, 2009 1:18 pm

willow- har aldrig hørt om den måde at rpge på, og jeg har gode erfaringer med den nuværende ^_^ ellers tak for dit forslag. det er også lettere og mindre forvirrende med private tråde, hvor at man kun er et par stykker der rpger af gangen. Så slipper man for de mange poste imellem hinanden.

Tid på dagen og vejr bestemmer man selv, men årstiderne følger vores ^_^
Tilbage til toppen Go down
http://resinnogakuen.web-rpg.org
Sponsoreret inhold





Postning af skema? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Postning af skema?   Postning af skema? - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Postning af skema?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Information og lignende. :: Forslag-
Gå til: