Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ny Lære på skolen

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
MariyaKyosukechan

MariyaKyosukechan


Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 20/12/09
Alder : 35

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyMan Dec 21, 2009 10:24 pm

Kazu gik stille ind på læreværelset og kigger sig omkring..." Mon det er det rette sted jeg er kommet til" vender sig om og sætter sin taske på stolen og sætter sig stille ned på stolen. " hvor er alle mon henne...er jeg den eneste lære her på denne her skole."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyMan Dec 21, 2009 10:34 pm

Miu går tilbage mod lærerværelset efter noget der skulle have været en historietime, blev forvandlet til en sneboldkamp af historieske karakter. *De bliver ikke glad når de får eftersidning* tænker hun ved sig selv. Hendes kappe/frakker er godt våd nu, og det samme med hendes kjole. *Godt jeg har ekstra tøj med idag* tænker hun. Da hun åbner døren til lærerværelset ser hun en person hun ikke har set her. "Minsandten, hvad har vi her? En aflastnings pædagog?" siger hun imens hun hænger sin våde frakke op ved radiatoren.
Tilbage til toppen Go down
MariyaKyosukechan

MariyaKyosukechan


Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 20/12/09
Alder : 35

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Umm.....   Ny Lære på skolen EmptyMan Dec 21, 2009 11:49 pm

Um....mit navn er Kazu Tetsu Kyousuke og er den nye lære her.....men jeg aner ikke hvad jeg skal undervise i ^^''
det eneste jeg ved er at jeg skal undvise i gynamastik?
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyMan Dec 21, 2009 11:57 pm

"En lærer altså? Det samme, det samme." Hun begyndte at rode i sin taske efter en anden kjole. Hun fandt en og tog den op. Den var noget anderledes end den nuværende, men skidt. Hun rettede sig op for at se direkte på Kazu. "Jeg er Akai Miu Tsuki, bare kald mig Miu, og jeg er matematik og historielærer." Hun går hen til ham og vender ryggen til ham, imens hun løfter op i det hvide hår. "Gider du spænde kjolen op? Jeg bliver forkølet af at blive i det her."
Tilbage til toppen Go down
MariyaKyosukechan

MariyaKyosukechan


Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 20/12/09
Alder : 35

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: ja oki...det kan jeg godt   Ny Lære på skolen EmptyTirs Dec 22, 2009 12:13 am

ja oki det kan jeg godt...."spænder hendes kjole..." sådan
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyTirs Dec 22, 2009 12:22 am

"Mange tak." Hun smider den våde kjole og går over til hendes taske og tager den anden på. Den er noget anderledes udformet, og minder mest af alt om en festkjole fra den victoriansk tid. "Det her bliver senior-eleverne glade for at se mig i." Hun skifter også sko, fra almindelige flade støvler, til højhælede støvler, igen i victoriansk stil. "Du må undskylde det knap så traditionelle tøj, men jeg skulle have undervist om den victoriansk tid, som så udviklede sig til en snebold kamp istedet." Hun går hen og sætter sig foran Kazu. "Nu skulle jeg være mere anstændig." siger hun og smiler, imens hun begynder at sætte sit hår op. "Jeg må indrømme at jeg ikke har hørt om en ny lærer, men jeg glæder mig til at samarbejde med dig." Hun smiler til ham.

((Gør mig en tjeneste og læs lige på reglerne for hvordan man skriver herinde >.< Bare inden nogen misforstår ^^))
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyFre Dec 25, 2009 3:37 pm

Saiga kommer ind med nogle børge som han fået afvide at en lærer skal bruge i noget undervising.
Han kigger ligt på den nye lærer men vender hurtigt blikket væk.
"du fik vist kamp til strengen frøken Miu"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 4:22 pm

Miu vender sig om og griner til Saiga. "Ja, men jeg vandt. Men de var altså en hel klasse mod mig..." Hun rejser sig op og går over mod ham for at se på bøgerne. "Ahh tak, det var vist mig der spurgte efter dem." Hun smiler til ham. "Hvad syntes du om dresset?" Hun peger på hendes nye kjole.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:33 pm

saiga kigger ligt studerne på hende
"udmærket frøken miu. Den klæder dig"
Tager en pen op af lommen og en blok.
"jeg har ligt computer problemmer så du må lige skrive at du har lånt dem her"
Rækker det til hende
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:36 pm

Miu griner lidt. "Frue. Jeg er altså gift." Hun skriver bøgernes navne og ISBN på sedlen, samt sin underskrift. "Sådan. Problemer med lånersystemet?"
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:38 pm

"ah gome det snart svært at holde styr hvem der er gift efter hånden" Tager det igen.
"ja hele computeren er gået ned så det hele forgår på papir." sukker irretet
"jeg kan ikke finde den der sku få det til at virke igen"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:42 pm

"Det er fint. Damn, nu igen? Alle computere har deres eget liv, det må man vist leve med." Hun smiler til ham.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:46 pm

"ja den..." sku lige til at bande men kan godt huske samtalen fra sist med cheffen
"den gamle computer kunne godt bruge en údskifting snart....V_V eller nu"
Kigger igen på den nye lærer og væk igen.
"men ja vi må leve med det."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:48 pm

"Har du spurt om du kunne få den udskiftet?" spørg hun.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:51 pm

"nogle par gange men biblotekte står nederst på listen. der er kommet mange nye børger ind iår"
Skriver sin engen underskrift på bloken før han kommer den i lommen.
"vi har nogle der læser her sjovt nok V_V"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 7:56 pm

"Ellers var der vel ingen grund til at have et bibliotek." Miu griner lidt. "jeg kan ikke hjælpe dig med computeren, for den har jeg ikke rigtig forstand på, men jeg er vant til papirarbejde, så giv mig en besked hvis du vil have lidt hjælp."
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 8:05 pm

"hehe du har ret" smillet kom ligt frem.
"øh men tak det skal jeg nok. jeg må heler tag tilbage man ved aldri hva de elever kan finde på V_V" selvom han godt ved at det kun er 4 år siden han selv var elev.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 8:07 pm

Miu griner lidt af hans bemærkning. "Det burde du da vide alt om, du er da ikke meget ældre end dem. Jeg er dobbelt så gammel som mange af dem."
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 170
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 35
Geografisk sted : fyn

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 8:32 pm

"ja det for jeg heler må gå der hen nu -.-" går hen og åbnerne døren
"forresten frue Miu vis du ser vores pc nørd vil du så ik sende ham hen til mig"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 8:34 pm

"Det skal jeg nok." Hun smiler og vinker til Saiga da han går ud af døren
Tilbage til toppen Go down
MariyaKyosukechan

MariyaKyosukechan


Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 20/12/09
Alder : 35

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Den nye lære   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 9:43 pm

Kazu kigger på Saiga og Miu og vender sig om og tar sin taske..." det ser ud til at nogen er forelsket" smiler til miu og går langsomt ud af døren...
"verden er fuld af kærelighed"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen EmptyLør Dec 26, 2009 9:50 pm

"Huh?" Miu kikker forbløffet på Kazu. Så griner hun. "At blive forelsket i en på alder med ens døtre? Drop det. Jeg er lykkeligt gift, og det er ikke med ham." Hun smiler til Kazu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny Lære på skolen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Lære på skolen   Ny Lære på skolen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny Lære på skolen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny på skolen
» Skolen generelt
» Skolen har fået en ny klub!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Læreværelset-
Gå til: