Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nyder bare havbrisen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
KONFETTI




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 14/12/09

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyLør Dec 26, 2009 10:16 pm

Geisha står nede ved en kaj med en smøg i munden. Som altid selvfølgelig. Hun nyder brisen og duften af hav, og at der for en gangs skyld er ro. Ingen der kan bede hende slukke smøgen, være stille eller stoppe med at slå på den meget yngre dreng. Havet er nu skønt, stille og roligt og smukt.. Og stadig vildt.. Geisha smiler og puster røg ud af munden med et smil og lukker øjnene...
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyMan Dec 28, 2009 12:42 am

Shartiro står et stykke væk i gyden. Han betragter Geisha koldt. "Du brude slå nogen hårdere hvis det skal gøre skade" siger Shartiro fra skyggen. Hans blik glider fra hende til den ret så synderbankede dreng. Shartiro havde aldrig regnet med at Geisha ville være her. Han fnyser lydløst. Det interesserede ham entenlig heller ikke.
Shartiro ser rundt. Det så ikke ud til at der var nogen i nærheden der ville stoppe hende med at slå på drengen.
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 14/12/09

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 8:55 am

Geisha skæver til Shartiro med et køligt blik. Hun sukker tungt, freden er forbi. Hun skræver over drengen som ligger på jorden, for kort at stoppe op og se om på ham. "Løb dog hjem til mor..." siger hun koldt til drengen som ryster let. Hun går videre imod Shartiro og stopper nogle meter fra gyden. Hun ser ind på ham og kniber øjnene sammen for at fokusere bedre. "Du snakker måske af erfaring?" siger hun køligt og tager sin smøg ud af munden for at puste en røgsky.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 7:12 pm

Shartiro ser roligt, men koldt på hende, "Ja det gør jeg. For en gang skyld skulle du måske tage og lytte". Hans blik glider hen på den flygtende dreng, "Fik du ellers moret dig?" spørger han en smule uintereserret bare for at sige noget. Mågernes skrig begynder at gå ham på nerverne og han føler sig en del betragtet af deres store og dumme øjne. Han sukker let og leger åndsfraværende med en lok af sit hår.
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 14/12/09

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 7:14 pm

Geisha lunter over til ham og trækker på skuldrene, "Næ... det kunne have været sjovere..." Hun tager sin smøg i munden igen og dasker til den hånd han leger med sit hår med. "Lad være med det... Det ser fimset ud... " Hendes stemme er køligt og egentlig mest ligeglad, dog opgivende. Hun suger på smøgen og tager den ud for at puste røgen ud.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 7:25 pm

"Livet kan være meget kedeligt" Shartiro ser ud over havet som skinner i hans øjne. Han sænker hånden og gør som hun siger. "Du brude altså ikke ryge" siger Shartiro og han rynker en smule på næsen da røgen irritere hans utroligt skarpe lugtesans. Han lukker tænksomt øjnene og nyder den lette brise selvom han ikke kan mærke om den er varm eller kold. "Så hvad laver du her?" spørger han lidt efter og tilføjer hurtigt, "Udover at banke mindreårige for at have det lidt sjovt"
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 14/12/09

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 7:34 pm

Geisha smiler lidt over hans kommentar om rygning, " Det vidste jeg slet ikke... Too bad.. Jeg er blevet afhængig.." siger hun roligt og ser ud over havet. Hun læner sig imod væggen og krydser sin ene ben bag det andet imens hun ligger armene over kors med et smil. "Tja... jeg nyder havbrisen... Havet har altid givet mig en form for ro i mit sind..." siger hun med et roligt smil og lukker øjnene.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen EmptyOns Jan 06, 2010 8:13 pm

"Afhænging.. Det kender jeg godt" siger Shartiro og nyder brisen kærtegne hans hals. Han åbner munden lidt så hans hjørnetænder bliver synlige. Lidt efter åbner han øjnene. Han stirrer på sine hænder, "At være menneskelig.." mumler han let. Han ser dog på hende kort efter, "Jeg kan godt forstå dig.. Selvom de måger pisser mig af!" han snerrer let da han nævner mågerne og hans øjne får et kort glimt af dræber lysten, men det forsvinder hurtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyder bare havbrisen Empty
IndlægEmne: Sv: Nyder bare havbrisen   Nyder bare havbrisen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nyder bare havbrisen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyder sommeren

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Byen :: Havnen-
Gå til: