Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Koncentrations problemer

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyMan Dec 28, 2009 12:08 pm

Miu grinede en anelse da hun gik igennem døren til seniorens klasselokale til dagens timer. Hun havde 2 timer med dem idag, først en matematiktime og så en historietime. Efter hun havde læst en report om koncentrations problemer blandt studerende, havde hun udtænkt et lille forsøg. Hun gik hen til kateteret og lagde sin taske, og gik så over til hjørnet for at hænge jakken op nær radiatoren. Så ville den være så dejligt varm, og tør, senere. "Godmorgen. Idag slår vi de 2 timer vi har sammen, sammen. I skal deltage i et lille forsøg, men i får først af vide hvordan senere. Vi starter med en dejlig let test." Hun gik rundt med prøverne. Hendes sko gav den sædvanlige klak-klak lyd mod gulvet. Da hun blev færdig med at dele dem ud, satte hun sig på kateteret. I dagens anledning havde hun valgten en lettere løs skjorte med en lang nederdel om. "I har ½ time. I kan godt begynde."
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 37

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 12:11 am

Katashi trasker ind. Forsinket som sædvanlig. Var efterhånden svært at finde et fredeligt sted at få sig en smøg inden timen uden at skulle gå alt for langt væk fra skolens område. Han kigger rundt i lokalet, og søger ned mod sin sædvanlige plads i det bagerste hjørne.
Inden han får sat sig, opdager han at de andre ikke i dag er i gang med den sædvanlige matematik på tavlen. Faktisk ser de andre mere irriterrede ud over hans forstyrrende entre end de plejer...
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 12:24 am

"Jamen velkommen Katashi. Er du her allerede, vi er ikke halvvejs inde i timen endnu?" Miu sidder stadig på kateteret. Hun kikker kort på sit ur. "Du har 12 min til at tage den test der ligger på dit bord, før end vi går videre med forsøget."
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 37

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 12:45 am

"Øh... prøve..?" Katashi sætter sig forvirret ned på stolen og kigger på papiret der ligger foran ham. Kan ikke lige huske noget om en prøve i dag..
Han rækker ned i sin sikkerhedsnåle-beklædte skoletaske og får fat i en blyant nede i et hjørne. Den er ikke ligefrem spids, men han beslutter at den må være god nok.

Han kigger stille op på sin lærer, og tænker "12 MINUTTER. SHIT!"
Normalt er prøverne ikke noget problem for ham. På trods af sin passivitet i timerne, har han endnu ikke fået nogle dårlige karakterer. Men han gider bare ikke...
"Hvad er emnet..?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 1:15 am

"Kik på papiret og find ud af det." Siger hun lettere vrissen. Så mildner hun lidt op. "Den burde være let, men du har travlt."
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 17/12/09
Alder : 37

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 1:17 am

"Nårh jaøh....." Katashi begynder at læse overskriften og går derefter i gang med prøven.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyTirs Dec 29, 2009 1:38 am

Godt 12 minutter efter hopper Miu ned fra bordet. "Prøven er ovre, læg pennen fra jeg, så samler jeg den ind, og i får en ny." Hun går rundt og tager prøverne, og giver dem en ny. "I vender den ikke før jeg har sagt til. Ser i, den report jeg læste gik ud på at elever havde svære ved at koncentrere sig nu om dage end eleverne for blot 20 år siden." Da hun har givet dem prøverne går hun op til kateteret igen. "Og det på grund af andre elevers eller lærers tøj, eller mangel på samme." Hun løsner sin nederdel og tager den af, for blot at fremvise en anden nederdel. En noget kortere en. Hun fjerner også skjorten, for at fremvise en endnu lidt strammere en, med dyb udskæring. "Så nu får vi at se hvordan i klare prøven, når jeg har det her på." Hun sætter sig op på kateteret igen. "I kan begynde prøven."
Tilbage til toppen Go down
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 31
Tilmeldt : 05/01/10
Alder : 29

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyOns Jan 06, 2010 10:50 pm

Naomi kigger chokeret op på Miu. Men kan alligevel ikke lade vær' med at beundre hendes flotte former.
Hun kigger rundt på drengende, som selvfølgelig ikke kan lade vær' med at sende læreren blikke. De kigger skiftevis på læreren, og ned på papiret, imens de klør sig i håret, og ikke kan koncentrere sig.
Naomi morer sig lidt over dem, og begynder at gå igang med testen.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyOns Jan 06, 2010 11:18 pm

Miu kikker lidt rundt. Hun kan næsten ikke lade vær med at grine, når hun ser drengenes blikke, og den måde de bliver røde i hovederne når hun tager dem i at sende hende blikke. *Det går jo som forventet* tænker hun. *Men jeg skal nok ikke fortælle min mand det her. Mine elever skulle da gerne leve lidt endnu.*
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer EmptyMan Jan 11, 2010 3:04 pm

Efter lidt tid hopper Miu ned fra bordet igen, og begynder at rode i sin taske. Hun finder hurtigt en lang kjole frem, ærmeløs, men langt mere dækkende end det hun havde på nu. Hun tog det på udenpå det andet. "Prøven er slut, læg papiret og penen fra jer, så skal jeg samle dem ind." Hun begynder at gå rundt og samle prøverne ind. "Som de kvikke af jer måske opdagede, var det faktisk de samme opgaver, blot i en anden rækkefølge." Hun gik op til kateteret med prøverne og satte sig ned på stolen. "Så nu får vi at se hvor mange af jer der lod sig distrahere. I kan holde pause."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Koncentrations problemer Empty
IndlægEmne: Sv: Koncentrations problemer   Koncentrations problemer Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Koncentrations problemer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Senior klasseværelserne-
Gå til: