Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vandreturen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyMan Mar 15, 2010 12:51 am

Akuma grinede lidt imens hun satte sig ned i græsset. "Det er helt fint, spørg bare løs." Akuma smilede til Azazel. "Det kommer an på vores klan, altså vores gener. Nogen ligner dyr, andre fantasivæsner fra menneskets fantasi. Well den del af fantasien stammer sådanset fra os." Hun grinede kort. "Sugar her ligner en kat, ligesom hendes biologiske mor og hendes søskende gjorde. Hver shinigami har sit eget udseene, ligesom mennesker har. Vi har bare flere former at vælge imellem."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyTirs Mar 16, 2010 12:44 am

"Ah!" Sagde Azazel begejstret. "Det er meget li os dæmoner. I min familie er der ikke mange der ligner hinanden, heller ikke mine søskende. Men ingen af os har samme mor, det er nok dér den ligger." Han satte sig ned ned ved siden af Akuma og hendes sovende lillesøster og nød udsigten over byen, der smukt lå for deres fødder som de sad dér på bjergsiden.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyTirs Mar 16, 2010 10:24 am

Akuma grinede lidt. "Interessant. Vi tager form efter vores forældrer, vi blander det bedste fra begge sidder, så hver generation er en anelse stærkere end de forrige. Det er derfor vi gerne er yderst overpowered. Vi være styrken fra mange tusinde generationer." Akuma kikkede også ud over bjergsiden.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyTirs Mar 16, 2010 12:29 pm

"Har jeres styrke så slet ingen grænser?" Spurgte Azazel stille. "For jeg mener; man kan jo også godt blive FOR stærk, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyTirs Mar 16, 2010 12:43 pm

"Både og. Det er lidt forskelligt. Rigtig mange af os dør unge fordi der ligger et stort press på os." Hun løftede hånden og så på den. "De fleste af os dør når de når min aldre, mange inden faktisk. Nu stærkere vi er, nu længere levere vi."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyOns Mar 17, 2010 4:58 pm

"Det lyder som om i betaler en høj pris for jeres styrke" sagde han eftertænktsomt. "Men; hvis mange af jer dør unge, så må der da ikke være mange tilbage af jer?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyOns Mar 17, 2010 5:16 pm

"De fleste dør efter de har fået et eller flere børn. At dø ungt vil sige når man er omkring de 400 år, men vi kan få børn fra vi er 200 år, så mange når at få et eller flere børn inden." Akuma grinede kort. "Jeg er lidt af en undtagelse, da jeg ikke har kunne få børn endnu."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyOns Mar 17, 2010 11:44 pm

"Undskyld;" sagde Azazel lidt nervøst. "Det endte med at blive en ret personlig samtale, jeg håber ikke du føler jeg snager!" Han lagde sig ned i græsset og Så på stjerneer der lyste mere og mere på himlen i takt med at solen forsvandt i vest.
"Grundt til at jeg spøger om det med magt osv." sagde han dæmpet, "er fordi min far nok er det man kalder magtgal. Og restesten af min familie med." Han lo bittert. "Og jeg er åbenbart typen der så straks tror det gælder alle andre også."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyTors Mar 18, 2010 12:04 pm

Akuma grinede lidt. "Ingen grund til at undskylde." Akuma smilede til Azazel. "Det gør mig intet at folk spørg. Jeg vil hellere at de spørg end at de render rundt med forkerte forstillinger om mig." Hun lagde sig ned i græsset ved siden af Azazel. "Og nej, vi er ikke magtsyge. Vi har de kræfter vi har og den magt vi har, og vis man vil have mere, så må man kæmpe for det på hæderlig vis." Hun grinede lidt. "Men jeg kender mange der er magtsyge. Vi, mig og min familie, gør vores bedste for at holde dem i skak."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 12:20 am

Azazel sukkede. "Jeg ville ønske der var flere der holdt min familie i skak" sagde han opgivende. "Det er meget demotiverende ikke at kunne bo hjemme fordi ens far er blevet erklæret 'for farlig' af mine ældre søskende" Han gabte og strakt sig en smule.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 10:18 am

"Heh... Så håber jeg da at dine søskende kan holde man i skak." Akuma grinede lidt imens hun kælede Sugar over ørene.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 3:23 pm

"Tjah," sagde han eftertænktsomt. "Det håber jeg også."
En regndråbe ramte ham i ansigtet og fik ham til at se op.
"Vi må nok hellere komme ned herfra. Jeg bryder mig ikke om at blive våd" ham rejste sig og så på pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 3:34 pm

Akuma var hurtigt oppe at stå igen. "Hvad med at vi sætter os ind i skoven?" Hun pegede på skoven. "Vi kan hurtigt få lavet et læ."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 3:48 pm

"Ja, det er nok bedst" sagde Azazel. "Vi kan vist alligevel ikke nå ned før det virkelig begynder at regne"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 4:08 pm

"Nope." Akuma grinede lidt. "Kom." Hun begyndte at gå ind i skoven, der hurtigt blev meget tæt. Lidt inde var der en lille lysning, hvor der stod en stor hængepil ved en lille å. Akuma sat sig op af pilen. "Der er læ her indenunder træet."
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 4:18 pm

Azazel skyndte sig efter dem. Heldigvis var der, som Akuma sagde, helt tørt under pilen. "Jeg hader regn" mumlede han og satte sig ned ved siden af Akuma.
"Jeg håver ikke det fortsætter længe."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 4:32 pm

"Hvis det gør, skal jeg nok få os ned fra bjerget igen, samt holde os tørre." Hun grinede lidt. "Hvorfor kan du ikke lide regn?" spurgte hun, imens hun puttede Sugar ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 6:20 pm

Azazel grinte "Hvem der bare havde shinigamikræfter!" Han strakte sig og satte sig bedre til rette. "Regn er koldt og vådt. Det gør mig så deprimeret, den grå farve og det regner altid når JEG skal uden for." Han grinte igen. "Sne er meget bedre."
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 EmptyFre Mar 19, 2010 9:24 pm

Akuma grinede lidt imens hun sørgede for at holde den stadig sovende Sugar varm og tør. "Ja det er pænt praktisk engang imellem." Hun grinede lidt igen. "Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker. Jeg kan klare mig med alle slags vejr."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vandreturen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandreturen   Vandreturen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Vandreturen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Udenfor byen :: Bjergene-
Gå til: