Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ny på skolen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:04 pm

Akuma smilede til Yuma. "Ja selvfølgelig." Hun grinede lidt. Hun smuttede hen til Miruku og tog hans hånd, før hun trak ham med ud på gangen igen. Miu vinkede til dem da de smuttede ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:07 pm

"det er dejligt at se at Miruku allerede har fundet sig en ven" Yuma smiler og vender så tilbage til sit arbjede.

Miruku prøver at følge så godt med han kan. *hun går godt nok stærkt* siker Miruku og smiler lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:10 pm

Miu smilede blot, før end hun begyndte at gennemgå de papirer Akuma havde givet hende.

Akuma smilede til Miruku imens de gik ned af gangen. "Bor du sammen med Yuma og Kyonshi?"
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:13 pm

"Yup, jeg flyttede ind hos dem for en måned siden. jeg kommer originalt fra japan. Yuma og Kyonshi var nogen jeg havde skrevet med over nettet og de tilbød at jeg kunne bo hos dem. Yuma er som en far for mig, altid sød imod mig. Kyonshi derimod kan godt være ret streng, men det tror jeg nu alle ved" Miruku rødmer mens han tænker på det lille famillie billede. "Hvor mange bor du så sammen med Akuma?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:16 pm

Akuma smilede skævt. "Foruden min far, mor, onkel og 2 søskende? Kun ca. 30 tjenere og tjenerinder, 5 kokke og en butler."
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:18 pm

Miruku's øjne åbnede vidt op og hans kæbe faldt til jorden "det var godt nok mange. Jeg bor kun med Kyonshi, Yuma og så vores butler, Kaze" men det er nu også dejligt ikke at være så mange igen, så har man lidt fred"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:22 pm

"Ah, vores tjenere, kokke og butler bor i kælderen. Vi lever i et pænt stort hus, efter normal skala, så der er plads nok." Akuma grinede lidt. "Så det er intet problem." Hun stoppede foran en dør, bankede hurtigt på, hvorefter hun åbnede døren og skubbede Miruku ind, hvorefter hun selv gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:24 pm

"vores hus er normalt størelse, kaze har sit eget værelse med bad og det hele" Miruku smiler og kigger rundt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:29 pm

"Ah, vores tjenestefolk har fællesbad. Selvfølgelig et til hvert køn." Hun grinede lidt, før hun kikkede sig lidt om. "Det her er rektors kontor, men som du kan se er han her ikke. Det er han aldrig."
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:32 pm

"Ah der er du Miruku, du kommer for sent" Kyonshi trædder frem fra en mørk del af lokalet. "Og hvem er det her så? en ny ven?"

"det er Akuma, jeg mødte hende nede i skole gården, hun var så sød at følge mig herop for du havde jo ikke tænkt på at jeg ikke kunne finde herop, tsk"
Miruku vente sig om og spillede fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:38 pm

Akuma smilede til Kyonshi. "Du er god til at gå i et med omgivelserne. Du havde mig næsten snydt." Hun grinede lidt. "Næsten. Yuki Akuma Tsuki er navnet."
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:40 pm

"jeg ville nu også sige at du ville have skarpe øjne hvis du skulle have set mig for jeg var her slet ikke, jeg er lige kommet" Kyonshi smiler snu.

Miruku griner på en meget nervøs måde *nu skal du ikke starte et slagsmål kyonshi* han begynder nærmest at krumme tær i åbet om det ikke skal gå galt
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:44 pm

Akuma smilede sødt. "Siger en ting, men gør noget andet, huh? Kært."
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:46 pm

Kyonshi brummer en smule "hvad mener du så med det shinigami tøs"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:50 pm

Akuma smilede kært. "At du gør en ting men siger noget andet selvfølgelig."
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:52 pm

Kyonshi går tilbage i mørket og dukker pludeslig op bagved Miruku. "skal jeg følge dig ned i din klasse?"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 9:55 pm

Akuma smilede sødt til ham. "Er det mig eller Miruku du spørg?"
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:05 pm

"Jeg spurgte Miruku" Kyonshi tager Miruku under armen og går ud af døren.
"du kan da bare følge med hvis du vil shinigami tøs?" Kyonshi griner en smule
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:16 pm

"Ikke nødvendigt, jeg har andet at tage mig til." Akuma gik ud af døren efter dem. "Men..." Hun placerede roligt en finger ved Kyonshi's øverste ryghvirvel. "Jeg vil foreslå dig at du holder dig i skindet, vil skulle helst undgå ubehagelige stunder, ne, child?" Hun fjernede hånden igen.
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:23 pm

"tsk, mind your own buisness, jeg er da ældre end dig" Kyoshi begyndte at gå så hurtigt at Miruku næsten var vd at falde, de dreje og var så ude af syne fra kontoret.
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:28 pm

Akuma kikkede efter dem. Hun grinede lidt. "Oh darling, du er bare et barn." hviskede hun, velvidene om at Kyonshi sandsynligvis godt kunne høre hende.
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:35 pm

Kyonshi's stemme kunne høres gennem skyggen bag Akuma "Så vil du mene du er over 1000 år gammel, huh young one ?" griner
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:40 pm

"Ikke rent aldersmæssigt, men kræft- og psykiskmæssigt, er jeg da mindst et par årtusinde efterhånden." Akuma smilede kækt, før hun begyndte at gå ned mod sin klasse.
Tilbage til toppen Go down
Kittey

Kittey


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 19/06/10
Alder : 31

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:44 pm

"du ville ikke vove at prøve kræfter med mig!" Kyonshi's stemme forsvandt fra skyggen efter anmærkningen
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 EmptySøn Jun 20, 2010 10:47 pm

Akuma grinede lidt. "Oh, I would love it." hviskede hun, og lod en let vind bære ordene til Kyonshi, imens hun gik tilbage til sit klasselokale.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på skolen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Skolen generelt
» Ny Lære på skolen
» Skolen har fået en ny klub!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Skolen :: Skolegården-
Gå til: