Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyTors Dec 17, 2009 8:48 pm

Hey ^^

Jeg er lidt ny i al det rpg-halløj her og jeg har lidt svært ved at komme igang da jeg ikke har lyst til at vade ind i en tråd/samtale mellem 2 personer der er kommet på på 4. side ^^'
Jeg ved ikke om det er normalt man mest skriver med dem man allerede kender, men hvis det er tilfældet kan jeg bedre forstå jeg har lidt svært ved at komme igang, for kender meget få dukke-folk. ^^'
Håber i kan følge mig xD
MEN jeg vil helt vildt gerne skrive med nogen så bare prik til mig hvis du også er interesseret, jeg sidder ret meget med min computer xD
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 38
Tilmeldt : 13/12/09
Alder : 37
Geografisk sted : Vejle

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyTors Dec 17, 2009 9:15 pm

Kender jeg kun alt for godt.. er slev meget ny og kender ikke rigtigt nogen, der er kun 2 jeg kender rigtigt godt, men er osse det..

har også svært ved det, for ved ikke helt hvad jeg skal skrive eller hvordan jeg skal gribe tingne an...
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyTors Dec 17, 2009 9:38 pm

Jeg kan godt følge dig ^_^ sådan havde jeg det også engang, men har selv fået nogle dukke venner nu XD men bare skriv hvis i vil rpg XD siger aldrig nej til et spil XD (medmindre der er et et eller andet nødstilfælde XD)
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyFre Dec 18, 2009 12:54 pm

Jeg er også fuldkommen ny på det her rpg-sjov, men jeg må indrømme at jeg har det skide skægt alligevel XD Jeg kender efterhånden en del indenfor abjd's, især nogen af dem der har haft dem længere end mig (over 3 år btw.), men jeg snakker ikke med dem i dagligdagen ^^' Så på det punkt er jeg alene ^^
Jeg har nu ikke så meget imod hoppe lidt ind og ud af en historie i ny og næ, især hvis den er åben ^^ Har intet imod historier hvor man bare er 2 til at styre, men det er lidt sjovt at se hvad der sker når man blander sig/når andre blander sig ^^ Men, det er dog kun ved åbne samtaler hvor der nærmest inviteres til det jeg gider, de mere lukkede der er et godt stykke henne i handlingen er knap så sjove at blande sig i ^^'

Oh, og Maru, jeg tvivler på at du sidder så meget ved computeren som mig ^^' for jeg sidder her næsten 24/7, skoletiden inklusiv ^^
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 13/12/09

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyFre Dec 18, 2009 1:43 pm

Jeg er glad for jeg ikke er alene ^^
Jeg må vel bare overkomme min generthed og brase ind i nogle samtaler xD

Saki: Okay, 24/7 kan jeg godt nok ikke slå xD
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyFre Dec 18, 2009 1:48 pm

Maru: Ja okay, jeg sover altså også lidt i ny og næ >.>''
Tilbage til toppen Go down
Hirin




Antal indlæg : 1489
Tilmeldt : 16/12/09
Alder : 30
Geografisk sted : DK, Fyn, Bogense

Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' EmptyFre Dec 25, 2009 3:38 am

ligesom Saki er jeg en af de typer der godt kan finde på at brase ind i en eller anden 'samtale' - bare for hyggens/sjovs skyld XD.
jeg har ikke været så meget inde i det med RPG så det er stadig nyt for mig.
jeg er en af de nye dukkeejere dog har jeg været på RG i over 1 år så kender da til nogle af brugerne, men det skal ikke forhindre mig i at komme i kontakt med nye ^-^ elsker at have en stor vennekreds. Og det er altid dejligt med en at snakke med - næsten uanset tidspunkt XD
er selv på nettet pæææænt mange timer om dagen (hvilket godt kan give mine forældre hovedpine) - så er der næsten altid til at rpg'e med ^-^
hvis du ikke kan lide at bryde ind i en samtale kan du altid bare starte en - så skal der nok komme ind og invadere til at skrive med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'   Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^' Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt ny og ikke så mange dukkevenner ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Normalt ikke mig
» Ikke ofte, men lige nu er han der.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Information og lignende. :: Nogen at skrive med.-
Gå til: