Resin no gakuen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resin no gakuen

Denne side er en rpg side til http://resingarden.forumotion.net/forum.htm
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Modsætninger

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 10:56 pm

Kazuki skiftede hurtigt over til at spille en vals, da Akuma og Shartiro begyndte at danse. "Huh du er god til at danse." sagde Akuma smilende. "Det er sjovt at danse med andre end min familie i ny og næ."
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:02 pm

Shartiro danser let i takt til musikken, "Jeg har haft lang tids træning" han smiler let, "Jeg har ingen familie at øve med"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:05 pm

Akuma smilede til ham. "Du kan komme og danse med os så. Det er mig, min forlovede Shiki der også går på skolen, min mor Miu som er matematiklærer og far, som sidder og spiller lige nu."
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:09 pm

Shartro nikker let, "Gerne" han snurer hende rundt og smiler
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:15 pm

Da musikken kommer til en ende, nejer Akuma pænt for Shartiro. "Tak for dansen."
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:23 pm

Shartiro bukker, "Glæden var helt på min side" han smiler let og strækker sig så
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:37 pm

Kazuki rejser sig fra orglet og han har knap nok fået vendt sig, før end Akuma hænger om halsen på hende. "Hej far. Flot spillet." Han griner bare let af hende, giver hende et kram og sætter hende så ned. "Opfør dig i det mindste som en anstændig pige når du nu er i kirken. Flot danset begge to." siger han, påvej tilbage til Shartiro. "Du er en god danser, men du har også mange års øvelse, ligesom min lille pige her." siger han smilende.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyFre Dec 18, 2009 11:53 pm

Shartiro klukker let, "Ja hun er virkelig god. Og De spillede godt" Shartiro smiler let. At have en familie. Det havde han skam sagt nej til for længe siden, "Jeg tror jeg må se at komme hjemad" han smiler, "Endnu en gang tak, til begge".
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:04 am

"Huh? Går du allerede?" spurte Akuma. "I så fald..." Hun færdig gjorde ikke sætningen før hun løb hen og gav ham et kys på kinden, og derefter var ude af kirkedøren før Kazuki kunne nå at sige noget. "... Du må undskylde min datters opførsel." sagde han opgivende. "Nu har jeg prøvet at rette op på hende i små 200 år, men det bliver bare ikke bedre." sagde han smilende ved mindet.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:06 am

Shartiro nikker, "Ja desværre, men det var rart så længe". Shartiro rødmer da hun kysser ham på kinden, "Ah det går jo nok" han smiler let. "200 år.. Det er lang tid" han klukker lidt, "Tak for idag Fader"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:11 am

"Vi ses forhåbentlig snart igen." svarede Kazuki smilende.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:19 am

Shartiro nikker og åbner døren, "Ja det gør vi"
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 1526
Tilmeldt : 14/12/09
Alder : 33
Geografisk sted : Nordjylland

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:36 am

Kazuki vinker efter Shantiro som han går ud af døren, derefter går han over til orglet og spiller en sidste melodi, som er høj nok til at den kan høres uden for kirken og et godt stykke ned af bakken den ligger på. Da han er sikker på at Shartiro er langt nok væk til at han ikke kan høre det, stopper han.
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin




Antal indlæg : 94
Tilmeldt : 15/12/09
Alder : 28
Geografisk sted : Fyn

Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 EmptyLør Dec 19, 2009 12:50 am

Shartiro går ned af vejen, tænkene. Han stopper ved et springvand og kigger på vandet. "Så frit" mumler han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Modsætninger - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Modsætninger   Modsætninger - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Modsætninger
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin no gakuen :: Byen :: Kirken-
Gå til: