Antal indlæg : 1489 Tilmeldt : 16/12/09 Alder : 31 Geografisk sted : DK, Fyn, Bogense
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:08 am
"Thanks" ChunHei smiler.
((haha ja han har så dejligt hår))
Saki
Antal indlæg : 1526 Tilmeldt : 14/12/09 Alder : 34 Geografisk sted : Nordjylland
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:08 am
"Wow... You really could be girls... I didnt know I had this girly boys in our class." lyder det over fra åbningen til gadroben. Her står Akuma og Shiki. "Did all of you forget we would be home sooner or later?" Akuma smiler til dem. "Oh my, ChunHei, you look lovely." Shiki smiler til hende. "Ahh... Ladies, this is my daughters. Akuma..." Akuma vinkede til dem. "... and Shiki." Shiki smilede bare til dem.
((Langt hår er svært at holde... Jeg ved alt om det -.- ))
Shiku
Antal indlæg : 135 Tilmeldt : 14/12/09 Alder : 33 Geografisk sted : Danmark, fyn
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:12 am
Han fniser "Well, I'm always being mistaken as an girl anyway hehe" siger han og smiler.. -------------------------------------------------- Toshii gemmer sit ansigt i hænderne *og så lige nogen fra klassen >.<*
((det gør jeg skam os hehe har haft helt ned til knæenel, men så var jeg så dum og valgte at klippe det >.< vil gerne have langt hår igen, bare ikk lige så langt som jeg havde dengang hæhæ))
Hirin
Antal indlæg : 1489 Tilmeldt : 16/12/09 Alder : 31 Geografisk sted : DK, Fyn, Bogense
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:14 am
ChunHei smiler. "Thanks Shiki!" Hun kigger over på Toshii og smiler mens hun tager hans hænder væk fra ansigtet. "Why so shy all of a sudden? You look pretty!" Hun smiler venligt.
((<.<'' Shiku du får min hårlængde til at lyde som ingenting! XD))
Saki
Antal indlæg : 1526 Tilmeldt : 14/12/09 Alder : 34 Geografisk sted : Nordjylland
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:16 am
"Ah.." Akuma går hen til Toshii og kikker alvorligt på ham. "Your gonna ruin your make-up like that." Shiki går hen til Han. "You really look lovely in this." Miu smiler bare til ChunHei. "It seems like all of you are rater popular."
((Jeg har selv haft langt hår hele livet... Men så fik jeg fjernet ½ meter or so for en måned siden ^^ Det er meget lettere at holde nu ^^ Men jeg får nok også langt hår igen ^^'))
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:18 am
ChunHei kigger på Miu og griner lidt. \"You are too..\"
((god nat så <3))
Sidst rettet af Hirin Man Dec 28, 2009 5:20 am, rettet 1 gang
Shiku
Antal indlæg : 135 Tilmeldt : 14/12/09 Alder : 33 Geografisk sted : Danmark, fyn
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:19 am
Toshii rødmer helt ------------------------- "heeh thanks alot" siger Han og smiler "heeh seems like it"
((tror jeg vil hoppe i seng nu sov godt i to ~<3))
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:22 am
Akuma finder et kamera frem fra tasken. "I would love to take a picture with all of you, okay? I'm never gonna show it to anybody, but I would love to have it as a reminder of this when we part later. And I know mom would love it as well."
((Jeg skulle selv til at forslå det ^^ Godnat og sov godt begge to ^^))
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 5:24 am
ChunHei smiler. "I really haven't had this much fun for a long time!"
((min mor tvinger mig til at gå i seng nu XD det er også blevet sent. sov godt <3333))
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 7:15 pm
Miu smiler til ChunHei. "I'm glad to hear so. I have enjoyed this quite a bit as well. Oh, and you should keep the dress. I'm never gonna use it, and I think you should have it."
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 8:06 pm
"Really?" ChunHei smiler stort. "Thank you!"
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:00 pm
"You should try to show it to your maneger. Just so he can see what really suits you." Miu gav ChunHei et kram, hvorefter hun gik over og trak drengene op fra bænken og lagde en arm om livet på hver af dem. "Ladies, lets go get some pictures taken." sagde hun, og tvang dem med fremad samtidig med at hun holdte dem oppe.
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:31 pm
ChunHei smilte glad. "hmm..yeah maybe..can't wait for when my brother comes, so i can get a new manager!" Hun sukker lidt men smiler straks derefter.
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:34 pm
"Oh, are your brother gonna be your manager?" spurte Akuma, imens hun fulgte efter sin mor, der støttede de 2 drenge. Shiki havde samlet Sugar op og fulgte stille efter dem.
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:38 pm
"No he's a famous korean singer, but when he comes he said that his manager, who is kinda like a sister to me, wanted to become my manager as well!" ChunHei smilte.
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:42 pm
"Ahh okay. Sounds like a nice familiy." Akuma smilte til ChunHei. Så kikkede hun på drengene med et djævelsk blik. "So, my ladies, now it's time to take some pictures." Hun løfter det lille kamera op og snapper det første. "This may be a small camera, but with the right user, can it become far better then any professional camera."
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:46 pm
ChunHei smiler mens hun posere lidt for kameraet.
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 9:58 pm
"You look glamours ChunHei! Mom, dance with her!" Akuma knipser løs med kameraet imens Miu tog ChunHeis hånd og snurrede hende rundt i en vals. "This is gonna be some famorus pictures if they ever get out." Grinede Akuma. "Okaa-sama, tsubasa." Mumlede Sugar. Miu smilte til den lille pige, og stoppede dansen med ChunHei. "Take some pictures with the boys, I'm gonna find something." sagde hun, og gik over til klædeskabet og lukkede efter sig.
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 10:03 pm
ChunHei griner lidt og fortsætter med at posere foran kameraet.
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Man Dec 28, 2009 10:22 pm
Et par minutter efter kom Miu tilbage, nu med et par vinger hvor alle fjer havde røde spidser. "I think this ones suits the dress the best." Vingerne var lige så høje som hende selv, og de nåede næsten helt ned til gulvet. "Cool, right?" Hun drejede rundt, som hvis hun ville vise en kjole frem. "A bit heavy, but beautiful."
Hirin
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Tirs Dec 29, 2009 2:06 am
"yeah that is pretty cool!" ChunHei smiler og rør lidt ved vingerne. "Pretty!"
Saki
Emne: Sv: Modeller i præstegården (privat) Tirs Dec 29, 2009 2:16 am
"Okay then, smile to the camera ChunHei." Akuma smilte til ChunHei. Imens ChunHei poserede for kameraet, gik Miu over bag ved hende og fangede hende i et kram, til et billed.